tisdag 22 mars 2011

Härliga bloggvänner

Tack härliga bloggvänner för att ni tänker på mig trots att jag har känt mig som en sur, svartsjuk bitch.
Livet går vidare. Jag mår bättre idag än tidigare, även om såren inte är i närheten av att ha läkt ännu. Jag gråter fortfarande flera gånger i veckan. Men så länge jag lyckas hålla tankarna borta från allt som har med barn att göra så håller jag huvudet ovanför vattenytan. Jag följer era bloggar även om jag inte alltid orkar kommentera, men jag hoppas att energin snart återvänder till mig.

Annars händer ingenting just nu. Jag inväntar mensen, men hoppas att den håller sig borta ytterligare 2v.

Återigen, super tack och en STOR bamse kram till er alla som är så omtänksamma.

3 kommentarer:

  1. Skönt att du mår bättre! Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt GRATTIS! Jag hoppas att du snart kommer igen och orkar sätta igång igen! Det är tufft så tufft. Det är helt otroligt att vi IVFare klarar så mycket egentligen. Önskar dig all lycka när ni drar igång nästa omgång igen! KRAM!

    SvaraRadera
  3. Kram på dig vännen! Tänker på dig!

    SvaraRadera