söndag 12 december 2010

Back to normal

Nu har min kropp återgått till sitt normala läge. Alla prover är också normala nu, så det känns skönt. Jag har också fått min mens och jag hoppas att kroppen skulle kunna agera normat och inte som den brukar så att det bara dröjer 30dagar till nästa mens. Den brukar aldrig vara regelbunden, men det vore skönt om den var det just nu.

När nästa mens kommer och efter ägglossningen efter det kan vi få tillbaka ett fryst ägg. Tänk om det skulle kunna bli i slutet av januari. Jag är så less på detta väntande!!!!

JAG VILL; JAG VILL; JAG VILL bli gravid nu!

5 kommentarer:

  1. Hoppas att det blir i januari! Är det någon gång allt bara bör fungera som det ska så är det nu. Det blev ju verkligen ett tråkigt och oväntat stopp för er del... Skönt att det är tillbaka till det normala igen!

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det kommit igång igen! Hoppas det blir i januari ni får sätta igång igen!

    SvaraRadera
  3. Skönt att din kropp verkar ha kommit igång igen. Januari låter ju jättebra! :-) Håller tummarna för att ni ska få sätta igång igen så snart ni önskar.
    Anna (När ett plus ett blir tre)

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att din kropp verkar ha återhämtat sig. Håller tummarna att frysförsket blir så snart som möjligt.

    SvaraRadera
  5. Vill önska dig en riktigt God jul!! KRAM KRAM!

    SvaraRadera