söndag 19 juni 2011

Jag hatar mitt liv!

Jag verkligen HATAR mitt liv. Jag vet att många med mig upplever samma sak som jag går igenom just nu. Men jag saknar så att vara glad, lycklig och känna att livet går ens väg någon gång. Detta år har vi inte bara upplevt 2 missfall (eller 2 uteblivna graviditeter) och sjukhusvistelse, vi har också varit på väg att förlora 2 andra familjemedlemmar. Av årets 6 månader så har vi hitills upplevt 5 stora sorger.

Jag vet inte om jag över huvudtaget orkar gå vidare?! Vill jag leva detta liv? Jag HATAR år 2011!

5 kommentarer:

  1. Stackare! Förstår att du är ledsen och arg. Livet är inte rättvist. Hoppas du finner styrka nånstans att gå vidare. Kram

    SvaraRadera
  2. Oerhört sorgligt allt. Var själv med om ett MA i våras. Tungt. Ta hand om dig, så gott det nu går. Kram

    SvaraRadera
  3. Fy, fan vad livet är orättvist ibland! Hoppas ni har "gjort slut" på allt elände nu och bara har glädje kvar att hämta i framtiden!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilket jobbigt år..jag hoppas att det kommer vända till det positiva snart.

    Tänker på dig! sköt om dig, kramar

    SvaraRadera
  5. Jag lider med dig och beklagar att den första halvan av detta året varit så tufft mot dig/er. Jag önskar sååå att det kommer att bli bättre framöver och att du ska finna styrka igen. Ta hand om varandra!

    Kramar

    SvaraRadera