onsdag 14 september 2011

Återföring av blastosyster

Idag har jag varit på återföring (FET) av fryst emryo. Vårt första som dom tinade upp klarade sig den här gången och enligt läkaren var det ett mycket fint ägg. Dom gjorde också AHA (äggskalsförtunnande), det har vi inte testat tidigare.

Enligt läkaren har så har vi goda chanser att bli gravida även denna gång. Det gäller bara att se till att jag inte får missfall igen. För att motverka ett missfall tar jag fragmin spruta en gång om dagen och nu även trombyl tabletter en gång om dagen. Läkaren tror att våra problem att bli med barn beror på att jag får små proppar i livmodern som gör att fostret dör och stöts bort. Jag är diagnostiserad med APC-resistens.

Testdag 26/11.

5 kommentarer:

  1. Hoppas, hoppas att den lilla blaston stannar!! =)

    SvaraRadera
  2. Åååå, lycka till nu!!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna sååååå hårt!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Härligt! Håller tummarna stenhårt för Er skull. Nu måste det vara Er tur!!
    Kram från "När ett plus ett blir tre"

    SvaraRadera
  5. Progynon är östrogen lika som Progestero som jag också tar. Så extra mycket östrogen för slemhinnan....
    Hoppas allt är bra.
    Kram!

    SvaraRadera