lördag 28 januari 2012

V.23 (22+1)

Veckorna tickar sakta men säkert på. Magen växer sakta men säkert och som jag beskrev i förra inlägget så verkar den växa stötvis. Jag känner numera buffar i magen varje dag, jag skulle önska oftare för att veta att lilltjejen lever. Jag är orolig att hon inte mår bra eller inte växer som hon ska. Vågen visar +3kg.

Jag mår iaf kanon. Inga smörtor, inga krämpor, jag kan göra allt jag vill och äta allt jag vill, så än så länge har jag inget att klaga på. Jag längtar till magen börjar växa på sig lite mer och lilltjejen blir mer kännbar och självklart längtar jag mest av allt tills den dag hon finns hos oss. Om tiden ändå ville gå lite fortare. Jag önskar också att man fick fler UL för att se att den lilla mår som hon ska. Tänk att man aldrig är nöjd!

Jag är iaf GRAVID :-)

1 kommentar:

  1. Vet hur det är! Är SÅ underbart när hon buffar och har sig där inne men när hon då inte buffar lika mycket nästa dag så blir man nojjig.

    Skönt att du mår fint.

    Kram!

    SvaraRadera