tisdag 21 februari 2012

100 dagar kvar

Idag är det exakt 100 dagar kvar till BF. Gud så underbart.

Jag har börjat få myrkryp, stickningar och bortdomningar i ben, så imorse ringde jag barnmorskemottagningen och när hon såg att mina blodvärden låg lite lågt så rekomenderade hon mig att köpa Niferex. Jag ska ta en tablett om dagen. Jag ska också börja använda stödstrumpor i högre utsträckning och försöka att inte sitta allt för mycket på jobbet. Vi får se om jag blir nå bättre.

Jag har också hittat något som kallas Cocoonababy, en typ av madrass som ska vara utmärkt till nyfööda barn. Är det någon som har provat? Den är ganska dyr 1550kr hos Sveabarn. Så här ser den iaf ut. Jag ska fundera lite på om det kan vara något för oss. Jag är sugen att skaffa någon typ av ergonomisk madrass, kudde, eller liknande till barnvagnen/spjälsängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar