fredag 15 juli 2011

Barnlängtan

Många av oss svarade på Barnlängtans enkät om Ofrivillig barnlöshet och nu är sammanställningen klar och en rapport skriven "Meningen med livet – ofrivilligt barnlösas hälsa och livskvalitet." Det var intressant att läsa vad resultatet blev av alla svar som gjordes. Både jag och min sambo svarade på enkäten. Tyvärr läste jag att inte många män svarat på den vilket så klart var lite synd då jag tror att vi kvinnor upplever barnlösheten annorlunda, iaf är det så i vårt förhållande. Gå gärna in och läs den här.

Jag tycker det är kanon att "Barnlängtan" uppmärksammar detta och lyfter frågorna för politkerna!

1 kommentar:

  1. Har inte varit inne på din blogg på ett tag och när jag ser att du fått MA blir jag så ledsen. Varför varför varför?

    Många kramar till dig.

    SvaraRadera