lördag 15 oktober 2011

Inget mer blod

Inget blod har kommit idag. Usch vad kan det ha varit igår? Det var ju färskt blod dessutom.

Sist när jag fick missfall fick jag mörkbruna flytningar ungefär den tidpunkten embryoet dog, men det fick jag reda på i efterhand.
Jag har inte kontaktat sjukvården, för det kändes inte som ett fall för akuten och jag vet redan vad bm på telefon skulle säga. Att det är så tidigt mm. Jag funderar på om jag ska ringa och boka VUL till veckan eller om jag ska vänta tills min egen VUL tid som är om 1,5v.

Det finns ju inte mycket jag kan göra för att rädda embryoet om det är så att något inte är bra. Jag är inte lika rädd längre, som jag var igår kväll. Jag önskar av hela mitt hjärta att inget gick fel igår.

Idag har jag haft lite känningar/spänningar i magen iaf. Om det är så att något lever i mig så går vi in i en ny vecka idag. V.8 (7+0).

Tack så jätte mycket för erat stöd. Det är guld värt när man omvandlas till en hyper människa.

KRAM

9 kommentarer:

  1. Åh jag håller tummarna för att det bara var en liten ofarlig blödning och att embryot mår fint. Kram

    SvaraRadera
  2. Förstår verkligen att du blev orolig. Men nu när man följt så många tjejer i tidiga grav. på bloggar så har jag förstått att det är väldigt vanligt att blöda lite.

    Hoppas allt är fin-fint med embryot!

    Kram!!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att allt går bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Får jag fråga en personlig fråga?
    Hade du och din älskling myst lite?
    Slemhinnorna i slidan kan vara mycket känsligare tidigt i en graviditet...dom kan släppa lite färskt blod.
    Förlåt frågan men det kan vara så enkelt.

    Håller tummarna stenhårt.

    SvaraRadera
  5. Vad bra att inget mera blod har kommit. Hoppas verkligen att embryot mår bra.

    SvaraRadera
  6. Vad bra att det inte kommit mer blod. Vi fortsätter att hålla tummarna. Vore kanske en idé att försöka göra ett VUL tidigare, eller?

    kram

    SvaraRadera
  7. Tack för ditt grattis! Jag hoppas vi får följas åt den resan, och att din blödning var helt ofarlig!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  8. Håller tummarna att det inte är något att oroa sig över.

    SvaraRadera