lördag 8 oktober 2011

V.7 (6+0)

Idag går vi in i en ny vecka. 6 hela veckor av graviditeten har gått, vilket innebär att vi är inne i v. 7 nu. Dock har bara 2v gått sedan första plusset.
Om förra veckan var trötthetens vecka så är denna vecka illamåendets vecka. Jag har mått illa hela veckan och konstant hela dagen. Mer eller mindre till och från, men än så länge ingen spya. Igår fick jag tyvärr inte i mig min frukost så vid lunchtid var jag ett nervrak.

Fler symptom: huvudvärk, molvärk, trötthet, ibland lock för öronen och känslig för lukter.

6 kommentarer:

  1. Låter som du beskriver mig ;)......
    ....men vi är gravida...det är värt allt.
    Du 6+0 och jag 8+2.
    Du följer mig hack i häl.

    SvaraRadera
  2. Härligt med en ny vecka! Illamåendet är ju mindre roligt...
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad avis jag är på dina starka symptom ;)
    Ha det bra!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Har helt missat att du plussat och på min födelsedag dessutom.

    Hoppas att allt går bra den här gången.

    Jag misstänker att jagi morgon får uppleva det du upplevde med MA för en tid sedan.

    SvaraRadera
  5. Skönt att se att veckorna rullar på :-)

    Tack för att du "våga erkänna" att du känner igen dig i det jag skriver. Det är SÅ svårt att fa andra att fatta vad man genomgår...

    Det är tack vare kommentarer som din som jag våga och orkar vidare. Det är då jag inser att jag kanske inte är helt knäpp - bara lagom IVF-frustrerad!

    Kram Ninna

    SvaraRadera