torsdag 15 december 2011

Magen växer

Tjoho, får man säga så. Den här veckan har min mage verkligen växt. Nu ser den nästan ut som en gravidmage. Jag känner mig jätte stor och min sambo påpekar min mage hela tiden. Går fortfarande i stora kläder eftersom vi inte vill avslöja graviditeten än förrän vi varit på RUL och vet att allt är bra. Några få vet, men ytterst få.

Känner iaf en glädje av att magen växt och jag hoppas så innerligt att den där inne också växt.
Tack för pepp och stöttning jag får av er läsare.

Idag har jag också varit iväg på massage. Fantastiskt skönt och kände mig helt groggy efteråt.

Kram
Gravid v.16 (15+5)

1 kommentar:

  1. Njuter av att läsa att allt rullar på som det ska för er :-)

    Avhåller mig från bloggen tills vi vet vad som händer härnäst för oss.

    Önskar dig en god jul och ett skumpafritt nyår!

    Kram Ninna/www.villblimammanu.blogspot.com

    SvaraRadera