onsdag 2 maj 2012

Utmanad

Som väldigt många andra inom bloggvärlden så har jag blivit utmanad av Lilla jag. Dock så tänker jag göra en variant och inte skicka den vidare då väldigt många redan har blivit utmanad, så i mitt fall kommer jag att svara på frågorna men inte skicka den vidare. Jag klarar alltså bara av ½ utmaningen :-).

1. Om du fick dejta en kändis, vem skulle det vara?
Dejta och dejta, det vet jag inte. En kändis som var snygg för några år sedan är ju Brad Pitt.

2. Vilka är dina tre bästa egenskaper?
Snäll, strukturerad och engagerad.

3. Vilka är dina tre sämsta egenskaper?
Otålig, för pedantisk och kan vara långsint. (stavas det så?)

4. Vad kan du absolut inte äta?
Surströmming

5. Ditt absolut bästa minne?
Jag har inte haft något som sticker ut framför andra minnen. Men jag ser ofta tillbaka på fina minnen tillsammans med min sambo, härliga stunder i vår vardag. Jag hoppas att vårt barns födelse eller kanske ett bröllop i framtiden kan bli särskilt starka minnen som kommer att sticka ut framför övriga.

6. Har du någon hobby?
Inte mycket just nu, hemmet, hundarna och att umgås med vänner. Längar tills jag kommer att komma igång med träningen igen.

7. Hur träffades du och din partner?
Genom våra varsinna hundar.

8. Vad ångrar du mest i ditt liv?
Jag ångrar inte mycket, men skulle jag ha levt om mitt liv skulle högstatietiden sett annorlunda ut och så skulle jag gärna ha träffat min sambo tidigare i livet så att jag skulle ha haft ännu fler år med honom.

9. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Mitt drömbröllop skulle äga rum en solig dag vid vattnet med nära och kära och avslutas med en hej dundrande fest. Jag skulle vara snyggare än någonsin och jag skulle gärna se att vi hade två barn som brudnäbbar.

10. Hur många barn trodde du att du skulle få som liten?
Två

11. Vad är det bästa som har hänt i ditt liv?
Att jag träffade min sambo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar