torsdag 3 februari 2011

Ännu inget omslag dag 25

Jag har ännu inte fått något omslag på ägglossningsstickan och jag känner mig mer och mer hopplös på att det även denna gång inte kommer att bli någon äggåterföring (denna gång FET). Känns så hopplöst. Vi har nu snart hållit på med IVF 4 månader utan att få tillbaka ett endaste befruktat ägg. Jag är så less på all väntan och all tid allting tar. Jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Jag gjorde iaf som en av dom som kommenterar hos mig skrev, och det var att kontakta läkaren. Så sagt och gjort, imorse ringde jag och på tisdag ska jag dit för VUL. Usch och fy om jag lär vänta en månad till...

2 kommentarer:

  1. Åhhh! Nej! Jag har tänkt på dig och hoppats! Hur brukar dina cykler vara. Regelbunda? Hur långa? Om du skulle få omslag nu så skulle ju cykeln bli 40 dagar ungefär? Känns det möjligt? Det är jätte bra att du bokat tid för VUL. Då ser man ju hur det ser ut. Man kan även ta ett blodprov på en speciell dag (tror det ska vara dag 21) för att se om ägglossningen skett. Till nästa månad/gång om ni ska göra i naturlig cykel så boka in VUL på dag 10 eller 11. Då ser de om ägglossningen är på gång. Eller se om du inte kan få det stimulerat. Då blir du ju "garanterad" återföring. //dufattasmig

    SvaraRadera