fredag 25 februari 2011

Mensvärkskänningar

Nu har jag fått mensvärkskänningar och det känns som om det blöder i trosan hela tiden. Jag springer på toa stup i kvarten för att se efter om blodet kommit. Jag antar att racet är kört även denna gång även om mensen inte har kommit än. Jag förstår dock inte hur man går vidare?
Jag blir så imponerad av er som har orkat i så många år. Snart har det gått 3år för oss och det är så oerhört jobbigt känslomässigt med alla dessa motgångar vilket gör att livet känns helt meningslöst just nu!

3 kommentarer:

  1. Det var tråkigt att läsa. Ta hand om dig så gott det går, kram

    SvaraRadera
  2. Man (jag) tror att man ska dö, att livet är slut, men snart kommer hoppet tillbaka. Det är svårt att tro, men det kommer, jag lovar! Dag 10 har varit mina helvetesdagar, det är så mensen har kommit båda gångerna. Jag vet hur du känner dig och jag önskar att ingen skulle behöva uppleva det du går igenom nu.... KRAM på dig!

    SvaraRadera
  3. Ofrivilligt... jag vet hur du känner! Det enda jag säger och tänker göra är att krama om dig i mina tankar.

    SvaraRadera