söndag 8 maj 2011

Äntligen hemma

Ååå vad gulliga ni är med era kommentarer. Tusen tack!

Äntligen är jag utskriven från sjukhuset. Inga mer blodprover, inga mer äcklig sjukhusmat :-)
Mina uppsvullna blygläppar hade minskat imorse och jag trodde att det värsta var över, men nu på em har de fyllt på sig med vätska igen. Ligger nu med is mellan benen.

Jag är sjukskriven en vecka till för att vara hemma att kurera mig. Imorgon ska jag bege mig till apoteket och hämta ut medicin och ska nog köpa ett till gravtest för att verkligen veta om den lille fortfarande finns där inne.

Är jag verkligen gravid?? Kommer jag få bebis 2012? JIPPIE!!!!

5 kommentarer:

  1. Stort grattis!!! Skönt och höra att du är hemma igen. Krya på dig och ta väl hand om lill*n därinne!!!!

    SvaraRadera
  2. Skönt att du är på bättringsvägen och Grattis till plusset!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis grattis! Visste på en gång när jag läste att du blev överstimulerad där att det var ägget som hade fäst! ;)

    Stooort grattis och kram! /Orättvisan

    SvaraRadera
  4. Åh vilken härlig läsning!! STORT GRATTIS till livet i magen!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Härligt att du fått komma hem! =)
    Sjukhusmaten är verkligen så oaptitlig som det bara kan bli..bläää.

    Än en gång Grattis till plusset och jag håller tummarna för att allt ska gå bra!
    Kram

    SvaraRadera