söndag 1 maj 2011

Ruvardag 8, inlagd på sjukhus

Igår mådde jag ju inte bra, magsmärtor och illamående. I natt fick jag inte sova alls pga smärtorna och imorse började jag spy. Ringde rådgivningen och de sa att jag skulle åka in till akuten. Sagt och gjort. Väl där konstaterades det jag börjat misstänka på slutet, att jag återigen blivit ÖVERSTIMULERAD! Hur lyckas man bli det 2 ggr?

Graviditetstest negativt.

Så nu är jag inlagd på kvinnokliniken med dropp och regelbundna kontroller. Jag har inte varit särskilt illamående sen spyorna och först nu på kvällen har magen börjat värka igen. Hoppas att det värsta är över. HB värdet idag på fm 166.

Undrar vad som händer nu? Påverkas min ev graviditet?

4 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre snart. Massor med kramar!

    SvaraRadera
  2. Men vad i...? Åhhh! Snälla söta, låt allt gå bra iallafall!

    SvaraRadera
  3. Hoppas verkligen att det blir något bra av eländet!

    SvaraRadera
  4. Stackars dig, det är inte kul att vara inlagd på sjukhus. Men samtidigt bra att du är där, så att de har koll på dig.

    En del hävdar ju att överstimulering kan ha en positiv effekt för att embryot ska fästa-det har du kanske hört talas om. Vet inte själv om jag ska tro på det eller inte. Jag fick dock själv en mildare överstimulering vid senaste försöket och jag blev ju gravid.
    Så jag hoppas att detta kommer att innebära något positivt för dig!!

    Håller tummarna för dig och må väl!

    SvaraRadera