torsdag 12 maj 2011

V. 5 (4+5)?

Jag gjorde mitt ET 23/4 och om jag räknat rätt då så borde jag vara i V.5 (4+5), eller?

Jag är fortfarande inte återställd sen min överstimlulering. Kvarvarande besvär är:
*ont i magen (vet inte om det är både vätskan som trycker samt hålet som dom gjorde in i magen när jag tömdes på vätska)
*stor om magen
*vätska i nedre delen av buken samt i blygläpparna

För övrigt mår jag bra. Illamåendet har försvunnit helt och det är jag tacksam för. Matlusten är tillbaka och jag är hungrig jämt.

Jag hoppas hoppas att den här graviditeten håller hela vägen ut!

3 kommentarer:

  1. Heja heja heja heja heja! Snälla söta kroppen sköt dig nu! Återhämta dig! Kramis

    SvaraRadera
  2. Grattis till plusset! Vilken rolig nyhet:D
    Jobbigt med överstimuleringen bara..hoppas du snart mår bättre!
    kram

    SvaraRadera