tisdag 15 november 2011

Sjukligt nervös inför läkarbesöket imorgon

Imorgon är det dags för läkarbesök och jag har blivit sjukligt nervös inför detta.
Jag är livrädd att jag ska få höra att den lille/a inte lever längre. Jag tycker att alla mina graviditetssymptom är borta och att magen blir mindre i storlek istället för större. I vilken vecka ska det börja synas att man är gravid (för sig själv iaf) om det är första barnet?

Vad gör jag om det inte lever längre? Orkar man fortsätta?
Usch och fy för denna väntan...




Gravid v.12 (11+3)

2 kommentarer:

  1. I v 12 har väldigt många inte längre några symptom (har googlat ;)) Men tro mig, jag vet hur lätt det är att oroa sig. Jag är redan nervös för vårat ul på måndag.

    Det kommer att gå bra men stort lycka till ändå!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Oroa dig inte...det är normalt.
    När jag väntade mitt första barn var jag totalt platt fram till 6:e månaden. Totalt fick jag bara en halv fotboll man såg inte att jag var gravid bakifrån någonsin. Gick upp typ 10 kg och vägde på slutet 63 kg. När jag åkte hem från BB hade jag 1 kg kvar att gå ner.
    De andra gångerna kan jag säga att det INTE var likadant.
    Lycka till

    SvaraRadera