tisdag 22 november 2011

Sluta med mediciner

Nu när 12v är förbi kan jag sluta med fragmin sprutorna, ingen är gladare än jag.
Progesteron vagiatorerna slutade jag med för någon vecka sedan. Det började med att jag minskade ner till en gång om dagen efter första VUL tills att jag slutade helt för någon vecka sedan. Det känns också skönt, så jag tyckte att jag blev så illamående av dom.
Kvar nu är att sluta med Trombyl tabletterna också. Jag skulle sluta efter v. 12, men jag har några kvar i burken, så jag äter väl klart dom.

Sedan blir det bara ACO Gravid, 2ggr/dag och jag hoppas att mina blodvärden är bra.

Gravid v.13 (12+3)

3 kommentarer:

  1. Vi har nästan samma inlägg idag ser jag, hihi! Blir bara lite nervös när du skriver EFTER v 12? Till mig sa dom TILL v 12. Hoppas jag inte har gjort något fel nu bara :S

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag igen... ;) Det beror ju på hur man räknar förstås, tycker det där är så struligt. Endel räknar bara fullgångna veckor dvs då skulle jag vara i v 12 nu. Men om man räknar som jag tänker då är det v 13 nu (12+1) så då har jag ju tagit till EFTER v 12. Hur tror du det är tänkt? *Förvirrad* ;)

    SvaraRadera
  3. Tack! Nu kan jag pusta ut ;)

    SvaraRadera