fredag 19 november 2010

VUL 2, spraydag 33

Idag har jag varit på VUL och tagit blodprov igen. I måndags låg mina värden på 1300, vilket var bra då. I onsdags låg mina värden på 5000, vilket var bra men på väg till för höga nivåer, därav sänkningen av Gonal-F doseringen. Idag glömde jag att fråga vad mina värden var, men med tanke på att jag inte ska ta Gonal-F sprutan något mer nu så bör det ha varit högre (Jag tog Gonal-F totalt i 9 dagar).

Biverkningar har jag nu: Ömhet och uppsvullnad av magen. Jag har känningar om jag springer, sätter mig fort, eller allmänt trycker ihop magen (ex skrattar).

På tisdag ska jag på äggplock och fram tills dess ska jag ta det lugnt enligt läkaren.

3 kommentarer:

  1. vad spännande! hoppas du får en lugn och skön helg! kram

    SvaraRadera
  2. Äggplock på tisdag - spännande! Håller tummarna och önskar er ett Stort Lycka till!!

    SvaraRadera