tisdag 19 april 2011

Äggskörd

Idag ringde dom och meddelade att 10 av 15 ägg blivit befruktade och odlas vidare till 5dagars. Så på lördag blir det återföring. Längtar!

En fundering jag har är att jag är enormt stor om magen, är det normalt? Jag är rädd att allt ska bli avbrytet som sist då jag också blev stor och överstimulerad. Hur vet jag att jag inte är det nu?
Magen är stor, öm, svårt att gå och svårt att äta. Det känns som att jag är mätt hela tiden då magen är så utspänd. Vad tror ni? Hur har era magar varit efter ÄP?

4 kommentarer:

  1. Ååååå vad bra :) 10 ägg å långtidsodling är ju toppen.
    Kan inte hjälpa ang magen då jag inte har haft några problem. Hoppas det går bra.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken skörd. Hoppas att många klarar sig till blasto. Jag var med svullen vid mina färskbehandlingar men det gick ned efter nån vecka.Mår du dåligt tycker jag absolut du ska ringa kliniken.

    SvaraRadera
  3. Härligt med så många befruktade ägg, grattis!

    Angående babyklistret har jag också lite svårt att räkna dropparna, men jag höftar lite. Ibland kanske det blir 12 droppar och ibland 8, men jag tror det jämnar ut sig...

    Lycka till på lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till så många befruktade ägg, det bådar gott för framtiden :)

    Trevlig påsk!

    SvaraRadera