lördag 30 april 2011

Ruvardag 7, enorma kramper i magen

Imorse vaknade jag av att magen började värka igen. Gick efter en stund upp och gjorde i ordning en mugg välling. Samtidigt som jag försöker få i mg vällingen blir jag illamående och får springa på toa. Spyr aldrig, men får sådana enorma magkramper att jag bara skrek rakt ut! (högt). Stackars sambo vaknade i förtvivlan och hittar mig krälandes på golvet och försöker nå soffan. Magkramperna fortsatte intensivt i någon minut. Sen åt jag en banan och fick värmedynan på magen så efter 10min hade de avtagit så jag kunde somna.

Herregud, vad är det som hände? Trodde på allvar att jag skulle bli tvungen att åka till akuten.

2 kommentarer:

  1. Oj! Det lät inte så kul! Hoppas det har lugnat ner sig nu!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, det låter väldigt jobbigt. Men eftersom du inte kände så här förra gången kanske det ändå är positivt... :)

    Kram!

    SvaraRadera